Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Delimo znanje,

7 saveta kako da ispadnete dobro na korporativnoj fotografiji

camera-set-up

Naš kolega Velibor Gajović već više od 10 godina bavi se korporativnom fotografijom. Okinuo je više stotina hiljada portreta i fotografisao razne biznis događaje. Sa vama deli savete kako da korporativna fotografija više ne bude razlog za stres, već da se zakazanom fotografisanju radujete.

RAZMISLITE O TOME ŠTA ĆETE OBUĆI

Veoma je važno da pre zakazanog fotografisanja pripremite odevnu kombinaciju. Nikada nemojte nositi majice sa nekim sloganima ili bilo kakvom grafikom na njima. Šanse da će tokom fotografisanja ispis biti isečen je veliki i samim tim krajnji ishod može da bude, u najmanju ruku, čudan. Imajte na umu da će ta fotografija, vrlo verovatno, biti neki duži period aktuelna na kompanijskom veb sajtu.

Trendovi se menjaju, korporativna fotografija dobija novi oblik ali profesionalnost je ono što ostaje.

Razne šare i pruge nisu u ljubavi sa kamerom i ekranom kompjutera i velika je šansa da će se pojaviti tzv. “moire” ili talasasti efekat. To je ono kada vam se pojave čudne mustre koje zapravo nemate na svojoj odeći.

Takođe, veoma je važno da vodite računa i o tonovima. Možda vam se čini kao dobra ideja da imate npr. svetlu košulju i svetlu kravatu, međutim u realnosti to može da ne ispadne dobro. Fotografije, pogotovo portreti, često se prebacuju u crno belo, pa stoga slične boje košulje i kravate, haljine i sakoa, mogu da se stope pri ovom prebacivanju.

Savet gratis – iskoristite mobilni, napravite sami portret u ogledalu, prebacite u crno belo i pogledajte kako izgledate.

KOSA

Ovo se posebno odnosi na lepši pol, samo zbog dužine kose. Savet je da uvek sa sobom imate češalj kojim ćete umiriti vlasi. Sređivanje kose na fotografijama ume da bude prilično zahtevno i teško za obradu zbog brojnih linija (vlasi) koje se kreću u različitim pravcima. Uvek je bolje i jednostavnije da se kosa sredi pre fotografisanja.

ŠMINKA

Imajte na umu da je ovo profesionalno fotografisanje. Vas, na vašem poslu. Možda ne nosite šminku ali razmislite da je blago nanesete jer svež izgled uvek daje najbolje rezultate. Ako se inače jače šminkate, to je u redu, samo nemojte preterivati. Ono što možda dobro prolazi na svadbenim, rođendanskim i drugim tipovima fotografije neće dobro proći i na korporativnoj fotografiji.

Ključ je u umerenosti.

Na kraju krajeva, u cilju vam je da dobijete najbolju profesionalnu verziju sebe ovekovečenu na fotografiji.

NAOČARE

Umeju da zadaju muku fotografima, ali ukoliko ih nosite i deo su vašeg svakodnevnog života i stila, ne skidajte ih. Obratite pažnju samo na to da ih veoma dobro očistite.
A sada jedna od najvažnijih stvari – pre samog fotografisanja povucite ih skroz do korena nosa kako vam okvir ne bi pokrio oči! Veoma je važno da vam se oči lepo vide, pogotovo na portretnoj fotografiji.
Ako naočare nosite samo tokom rada za kompjuterom i ljudi vas ne viđaju često sa njima, razmislite o tome da ih skinete pre fotografisanja i da za to ostavite dovoljno vremena.
Pitate se zašto?
Oni koji nose naočare znaju – ostaju dve crvene tačke na nosu kojima treba vremena da se povuku, pa ne želite da tako “obeleženi” krenete na fotografisanje. ?

NAJBOLJA STRANA

Ukoliko pogledate društvene mreže i selfije, primetićete da mnogi ljudi imaju “svoju stranu” za fotografisanje. Oni tačno znaju koja strana lica im ispada najbolje na fotografijama i koriste je. Ako niste do sada, razmislite, imate je i vi! ?
Veoma važno – osećajte se slobodno da sugerišete fotografu šta ne želite da vam se vidi. Ako ne volite da vam se vide uši, ne volite da se široko smejete ili ne želite da se fotografišete iz profila – obavezno kažite. Nemojte da vas je sramota, šansa da su iste stvari čuli nebrojeno puta su ogromne. Važno je da vi budete zadovoljni ishodom fotografisanja, a to podrazumeva timski rad.

ŠŠŠŠŠ

Sigurno ste primetili da ljudi vole (nekontrolisano) da pričaju tokom fotografisanja – to je odlika treme. Obuzdajte poriv, pobedite tremu i budite mirni. Fotografisanje nije video snimanje. Za dobru fotografiju važno je da su vam mišići lica kontrolisani i da ne pravite grimase koje će se pojaviti ukoliko ne prestajete da govorite.

BUDITE PRIRODNI

Kada se fotografišu, ljudi često umeju da budu stegnuti i da nespretno poziraju. Da bi to izbegli, fotografi se trude da opuste atmosferu i da fotografisanje učine zabavnim. Sarađujte ?

Velibor Gajović.
Fotograf i snimatelj

Prijavi se da ti novi tekstovi stizu u inbox

Koristimo MailChimp kao našu marketing platformu. Klikom na “Prijavi se”, prihvatate da se informacije prenesu na ovu platformu. Saznaj više o njihovoj politici privatnosti ovde.

Previous

Zašto trčati i šta imate od toga?

June 14, 2019
Next

Emocionalno inteligentni lideri

July 1, 2019

Leave a Reply Cancel reply

Related posts

bananas
Delimo znanje,

Banane nisu žute

computer-5711954_1280
Delimo znanje,

Kome najviše (ne) odgovara rad na daljinu?

d
Delimo znanje,

Upornost i strpljenje su srž uspeha – priča o parobrodu i kornjači

0 (1)
Delimo znanje,

Lider se i rađa, i stvara

https://blog.deltaholding.rs/pitajte-deltu/

Pratite nove vesti

Prijavi se da ti novi tekstovi stizu u inbox

Koristimo MailChimp kao našu marketing platformu. Klikom na “Prijavi se”, prihvatate da se informacije prenesu na ovu platformu. Saznaj više o njihovoj politici privatnosti ovde.

Najčitaniji tekstovi

  • 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita 9.5k views | 1 comment
  • 8 godina Mladih lidera Delta Holdinga 7.8k views | 0 comments
  • Zgrabi tu praksu! 5.7k views | 10 comments
  • Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija 5.7k views | 11 comments
  • 13 sati i 38 minuta 4.8k views | 1 comment

Blog uređuje: Delta Holding, Sektor za korporativne komunikacije.
Web stranicu izradio i održava: Delta Holding, Sektor IT.
© 2018 Delta Holding. Sva prava zadržana.