Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Delimo znanje,

Gde su tehnologije i digitalizacija odveli komunikaciju?

Untitled design (48)

Iako trendovi u svim oblastima u Srbiji dolaze sporije nego u razvijenijim delovima sveta, tehnologija je ušla u sve sfere našeg života, a internet ima i koristi više od polovine svetske populacije.
Mada će mnogi govoriti o negativnim posledicama, o tome kako se udaljavamo jedni od drugih, postajemo zavisni od uređaja i sve postaje ubrzano i veštačko, važno je da negujemo kuluturu u kojoj se novitetima, tehnologiji i digitalizaciji ljudi raduju i rado isprobavaju nove mogućnosti koje one donose.

Na jednoj konferenciji kojoj sam prisustvovala predavač je postavio pitanje nakon kojeg smo se svi zamislili. Pitanje je glasilo: kada se probudite, šta je prvo što dotaknete? Da li je to vaš partner/partnerka ili vaš mobilni telefon?
U tom malom (ili ne tako malom) uređaju žive sve naše obaveze, svi naši prijatelji, alati, mejlovi, planovi, šifre, kontakti. Ukoliko neki zadatak ili događaj ne ubacimo u svoj kalendar i ne namestimo da nam telefon zvoni i podseti nas, dešava se da potpuno zaboravimo da negde treba da odemo ili da nešto uradimo. Tradicionalna kancelarija sa radnim stolom i računarom nam više nije neophodna da bismo radili. Posao možemo da završimo sa bilo kog mesta, dovoljan nam je samo pametni telefon koji je već neko vreme kompjuter u malom.

Sadržaj

U svetu komunikacije, digitalizacija i tehnologija nam je dala širok spektar alata i mogućnosti za deljenje informacija na mnogo različitih načina. Obogatila nam je forme izražavanja, jednosmernu komunikaciju prebacila u dvosmernu i višesmernu, sve ljude pretvorila u kreatore sadržaja, proizvela mnogo novih zanimanja, približila i spojila ceo svet. Pričanje priča postalo je mnogo kreativnije. Ono što je ostalo isto i čak još bitnije nego bilo kad ranije je sadržaj. Bez obzira na to na koji kanal komunikacije izaberemo, sadržaj je ključan i mora biti kvalitetan i koristan publici. PR tekstovi i saopštenja su odavno izašla iz mode, sada se pišu „native“ tekstovi i kreira pre svega zanimljiv i koristan sadržaj. Brend više nije u centru pažnje i komunikacije već je korisnik i ono što je njemu potrebno i korisno da sazna.

Alati

Koristimo digitalne platforme kao temelj našeg poslovanja i zahvaljujući njima možemo da zaposlenima omogućimo više slobode i fleksibilnosti. Uvođenje Cloud sistema i Skype for business-a u naš poslovni sistem smanjili smo broj poslatih mejlova u jednoj godini sa 42.953.879 na 22.692.692. Izgradnja poslovne kulture u kojoj su zaposleni povezaniji nego ikad pre iako nisu fizički na istom mestu i obezbeđivanje odgovarajuće IT infrastukture da to podrži dovela je do mnogih benefita i za poslovanje i za zaposlene. Zahvaljujući Cloud sistemu, zaposleni imaju pristup svim fajlovima koji su na poslovnom računaru sa bilo kog računara bilo gde u svetu. Zato sada možemo da im omogućimo rad od kuće i mnogo više fleksibilnosti nego ranije.

Trendovi

Ako tehnologiju koristimo na pravi način i kontinuirano edukujemo ljude i motivišemo ih da prigrle nove alate, usvoje ih i koriste, benefiti su znatno veći od mogućih negativnih posledica.
Najpopularniji kanal komunikacije u Srbiji nije Facebook kako možda većina misli, već YouTube. Popularnost video sadržaja raste već godinama i komunikacija osim što je uveliko prešla na digitalne kanale, prelazi u video sadržaj. Internet, društvene mreže i hiperprodukcija sadržaja i informacija dovele su do toga da reklame, da bi ih ljudi ogledali, moraju da budu sve kraće. Instagram video od jednog minuta je sada već postao predug. Mnogi TV formati se prebacuju na youtube, a tekstovi se obogaćuju videima.

Inspiracija

Duže forme nisu izumrle, ali su u digitalnom svetu karakteristične za blog. Tu je posebno važan kvalitet i vrednost koju tekstovi pružaju čitaocima. U želji da delimo znanje, korisne savete iz našeg poslovnog iskustva, ali i priče o razonodi, interesantnim hobijima i van poslovnim aktivnostima, pokrenuli smo blog „Posao i druge priče“. Uspešnih i inspirativnih poslovnih priča imamo mnogo i želimo da ih delimo sa drugima. Poslovni i privatni život se prepliću i zato se na našem poslovnom blogu mogu naći i „druge priče“: o životu, druženju, sportu i ostalim aktivnostima koje nas spajaju i doprinose tome da budemo zdraviji, efikasniji, uspešniji u poslu i u životu.

Ostaju otvorena pitanja koliko ćemo i na koji način uposliti i dozvoliti veštačkoj inteligenciji, chat botovima, robotima i drugim trenutnim i budućim digitalnim rešenjima da se umešaju u naš život i poslovanje i komuniciraju sa našim potrošačima, klijentima. I dalje verujem da smo mi vlasnici a ne robovi tehnologije i da moramo da isprobavamo i uzimamo najbolje od svega što se nudi i modifikujemo sve ono što nam ne odgovara dok ne dođemo do rešenja koje će nam najviše koristiti.

Ana Brzaković, Direktor, Komunikacije

Prijavi se da ti novi tekstovi stizu u inbox

Koristimo MailChimp kao našu marketing platformu. Klikom na “Prijavi se”, prihvatate da se informacije prenesu na ovu platformu. Saznaj više o njihovoj politici privatnosti ovde.

Previous

Kako povezati frižider sa Internetom? Šifra: IoT

April 5, 2019
Next

Gde vidite sebe u budućnosti i kako da tamo stignete?

April 25, 2019

Leave a Reply Cancel reply

Related posts

bananas
Delimo znanje,

Banane nisu žute

computer-5711954_1280
Delimo znanje,

Kome najviše (ne) odgovara rad na daljinu?

d
Delimo znanje,

Upornost i strpljenje su srž uspeha – priča o parobrodu i kornjači

0 (1)
Delimo znanje,

Lider se i rađa, i stvara

https://blog.deltaholding.rs/pitajte-deltu/

Najčitaniji tekstovi

  • 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita 12.6k views | 1 comment
  • 8 godina Mladih lidera Delta Holdinga 7.9k views | 0 comments
  • Zgrabi tu praksu! 5.8k views | 10 comments
  • Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija 5.8k views | 11 comments
  • 13 sati i 38 minuta 5.1k views | 1 comment

Najnovije vesti

  • Banane nisu žute
  • Kome najviše (ne) odgovara rad na daljinu?
  • Upornost i strpljenje su srž uspeha – priča o parobrodu i kornjači
  • Lider se i rađa, i stvara
  • Paradoks izbora – kada je manje zapravo više?

Najnoviji komentari

  • Dragana on Budite prisutni, korisni, brzi!
  • Admin on Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija
  • Ivan on Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija
  • Dragana on 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita
  • Nikola on Mraz u voćnjaku

Arhiva

  • April 2021
  • December 2020
  • October 2020
  • September 2020
  • August 2020
  • July 2020
  • June 2020
  • April 2020
  • March 2020
  • February 2020
  • January 2020
  • December 2019
  • November 2019
  • October 2019
  • September 2019
  • August 2019
  • July 2019
  • June 2019
  • May 2019
  • April 2019
  • March 2019
  • February 2019
  • January 2019
  • December 2018
  • November 2018
  • October 2018
  • September 2018
  • August 2018
  • June 2018
  • May 2018
  • April 2018
  • February 2018
  • January 2018
  • June 2017

Kategorije

  • Delimo znanje
  • Naše priče
  • Od srca
  • Šta radimo kada ne radimo
  • Tašna i mašna
  • Uncategorized

Meta

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Politika Privatnosti | Politika o kolačićima | Podešavanje kolačića
Blog uređuje: Delta Holding, Sektor za korporativne komunikacije.
Web stranicu izradio i održava: Delta Holding, Sektor IT.
© 2018 Delta Holding. Sva prava zadržana.