Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Delimo znanje,

Lična karta zaposlenih – još jedna gnjavaža ili neophodnost?

Untitled design (40)

Probudili ste se ranije, pre alarma. Zbog treme niste najbolje spavali. Razumljivo, danas je prvi dan na poslu. Spremili ste se i krenuli. Stižete na lokaciju. Niste još čestito rekli ni dobar dan, a već vam je stavljena oko vrata. Gledate je i razmišljate “da je bar medalja”… Taj komad plastike, od tog momenta, postaje dokaz pripadnosti kompaniji – vaša lična biznis karta.
Ako vam ovaj uvod deluje istinito, to je verovatno zato što – jeste.

Identifikacione kartice neophodne su u današnjem poslovanju, a u prilog tome ide činjenica da je upravo tzv. “company ID” jedan od prvih “poklona” koje zaposleni dobija prilikom dolaska na novo radno mesto. Postoje brojni razlozi zbog kojeg se kompanije odlučuju da koriste ove identifikacione kartice, a neki od njih su sledeći:

BEZBEDNOST.

Ove kartice služe kao oblik brze identifikacije u poslovnoj zgradi. Njihov značaj ogleda se i u mogućnosti ograničavanja pristupa određenim delovima kompanije.
Kartice ne samo da štite zaposlene već štite i sve poverljive informacije koje kompanija čuva unutar svojih prostorija.
Identifikacione kartice jednostavan su dodatak (a za kolege iz finansija i CFO možda još važnije – mali trošak) koji potencijalno može da sačuva kompaniju i njene zaposlene od nepotrebnih glavobolja na duže staze.

UPOZNAJEMO SE.

Nije loš osećaj kada uđeš u kancelariju, a svi znaju tvoje ime – pa čak i ako je to zbog toga što čitaju sa kompanijske kartice.
Takođe, ove kartice su važne zato što daju zaposlenima osećaj identiteta i pripadnosti. A kada imamo taj osećaj, umemo bolje da radimo i više da se zalažemo, zar ne?

PRIHVATLJIVA UNIFORMISANOST.

Malo je verovatno da bi zaposleni pristali da nose uniforme na poslu kako bi kompanija izgledala i osećala se kao tim. Srećom, kompanijske kartice gotovo da igraju ulogu dresova u reprezentaciji. Nošenje kartica sa logotipom kompanije učiniće da se zaposleni osećaju povezanim.
A kada se zaposleni igraju u istom timu, to znači da će biti mnogo spremniji da rade zajedno na ostvarivanju zadatih ciljeva.

TIME TRACKING.

Ona osobina koju ili volite ili mrzite – samo zavisi na kojoj ste poziciji u kompaniji. ID kartice pomažu kod praćenja trajanja rada zaposlenih. Ovaj dodatan nivo transparentnosti i odgovornosti pomaže kod odvraćanja od kašnjenja ili odlaska sa posla pre vremena. Šta kažete, nije vam omiljena? Znamo šta radite!

BRENDING.

Nošenje ID kartica svojevrsan je marketing kompanije. Ako se zadesite u Bulevaru Zorana Đinđića oko podneva, nećete moći a da ne primetite blago poskakivanje raznih “medalja” na kojima ćete prepoznati brendove u kojima rade ponosni nosioci. Čak i oni koji ne nose ID oko vrata, diskretno im iz džepa viri traka koja govori “deo sam nekog tima”.

PROFESIONALIZAM.

Ove lične karte zaposlenih osim što daju dodatnu profesionalnost kompaniji, isto čine i za zaposlene. Poslovni susreti izgledaju ozbiljnije kada detektujemo jedni drugima kompanijska obeležja.

POPUSTI.

Kompanijske kartice često služe i kao sredstvo kojim dokazujete pripadnost određenoj kompaniji, uz koje ostvarujete popuste.

A sada vi nama recite – U koju grupu ljudi spadate:
– Nosim ID oko vrata
– Nosim ID u džepu
– Ne nosim ID I zbog toga me često opominju u kompaniji

Saradnik za interne i eksterne komunikacije, Delta Holding

Prijavi se da ti novi tekstovi stizu u inbox

Koristimo MailChimp kao našu marketing platformu. Klikom na “Prijavi se”, prihvatate da se informacije prenesu na ovu platformu. Saznaj više o njihovoj politici privatnosti ovde.

Previous

Ne vrede nam zadruge bez znanja

March 4, 2019
Next

9 od 10 zaposlenih voljni su da se odreknu dela plate za smisleniji posao

April 1, 2019

Leave a Reply Cancel reply

Related posts

bananas
Delimo znanje,

Banane nisu žute

computer-5711954_1280
Delimo znanje,

Kome najviše (ne) odgovara rad na daljinu?

d
Delimo znanje,

Upornost i strpljenje su srž uspeha – priča o parobrodu i kornjači

0 (1)
Delimo znanje,

Lider se i rađa, i stvara

https://blog.deltaholding.rs/pitajte-deltu/

Pratite nove vesti

Prijavi se da ti novi tekstovi stizu u inbox

Koristimo MailChimp kao našu marketing platformu. Klikom na “Prijavi se”, prihvatate da se informacije prenesu na ovu platformu. Saznaj više o njihovoj politici privatnosti ovde.

Najčitaniji tekstovi

  • 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita 9k views | 1 comment
  • 8 godina Mladih lidera Delta Holdinga 7.7k views | 0 comments
  • Zgrabi tu praksu! 5.7k views | 10 comments
  • Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija 5.6k views | 11 comments
  • 13 sati i 38 minuta 4.7k views | 1 comment

Blog uređuje: Delta Holding, Sektor za korporativne komunikacije.
Web stranicu izradio i održava: Delta Holding, Sektor IT.
© 2018 Delta Holding. Sva prava zadržana.