Probudili ste se ranije, pre alarma. Zbog treme niste najbolje spavali. Razumljivo, danas je prvi dan na poslu. Spremili ste se i krenuli. Stižete na lokaciju. Niste još čestito rekli ni dobar dan, a već vam je stavljena oko vrata. Gledate je i razmišljate “da je bar medalja”… Taj komad plastike, od tog momenta, postaje dokaz pripadnosti kompaniji – vaša lična biznis karta.
Ako vam ovaj uvod deluje istinito, to je verovatno zato što – jeste.
Identifikacione kartice neophodne su u današnjem poslovanju, a u prilog tome ide činjenica da je upravo tzv. “company ID” jedan od prvih “poklona” koje zaposleni dobija prilikom dolaska na novo radno mesto. Postoje brojni razlozi zbog kojeg se kompanije odlučuju da koriste ove identifikacione kartice, a neki od njih su sledeći:
BEZBEDNOST.
Ove kartice služe kao oblik brze identifikacije u poslovnoj zgradi. Njihov značaj ogleda se i u mogućnosti ograničavanja pristupa određenim delovima kompanije.
Kartice ne samo da štite zaposlene već štite i sve poverljive informacije koje kompanija čuva unutar svojih prostorija.
Identifikacione kartice jednostavan su dodatak (a za kolege iz finansija i CFO možda još važnije – mali trošak) koji potencijalno može da sačuva kompaniju i njene zaposlene od nepotrebnih glavobolja na duže staze.
UPOZNAJEMO SE.
Nije loš osećaj kada uđeš u kancelariju, a svi znaju tvoje ime – pa čak i ako je to zbog toga što čitaju sa kompanijske kartice.
Takođe, ove kartice su važne zato što daju zaposlenima osećaj identiteta i pripadnosti. A kada imamo taj osećaj, umemo bolje da radimo i više da se zalažemo, zar ne?
PRIHVATLJIVA UNIFORMISANOST.
Malo je verovatno da bi zaposleni pristali da nose uniforme na poslu kako bi kompanija izgledala i osećala se kao tim. Srećom, kompanijske kartice gotovo da igraju ulogu dresova u reprezentaciji. Nošenje kartica sa logotipom kompanije učiniće da se zaposleni osećaju povezanim.
A kada se zaposleni igraju u istom timu, to znači da će biti mnogo spremniji da rade zajedno na ostvarivanju zadatih ciljeva.
TIME TRACKING.
Ona osobina koju ili volite ili mrzite – samo zavisi na kojoj ste poziciji u kompaniji. ID kartice pomažu kod praćenja trajanja rada zaposlenih. Ovaj dodatan nivo transparentnosti i odgovornosti pomaže kod odvraćanja od kašnjenja ili odlaska sa posla pre vremena. Šta kažete, nije vam omiljena? Znamo šta radite!
BRENDING.
Nošenje ID kartica svojevrsan je marketing kompanije. Ako se zadesite u Bulevaru Zorana Đinđića oko podneva, nećete moći a da ne primetite blago poskakivanje raznih “medalja” na kojima ćete prepoznati brendove u kojima rade ponosni nosioci. Čak i oni koji ne nose ID oko vrata, diskretno im iz džepa viri traka koja govori “deo sam nekog tima”.
PROFESIONALIZAM.
Ove lične karte zaposlenih osim što daju dodatnu profesionalnost kompaniji, isto čine i za zaposlene. Poslovni susreti izgledaju ozbiljnije kada detektujemo jedni drugima kompanijska obeležja.
POPUSTI.
Kompanijske kartice često služe i kao sredstvo kojim dokazujete pripadnost određenoj kompaniji, uz koje ostvarujete popuste.
A sada vi nama recite – U koju grupu ljudi spadate:
– Nosim ID oko vrata
– Nosim ID u džepu
– Ne nosim ID I zbog toga me često opominju u kompaniji
Saradnik za interne i eksterne komunikacije, Delta Holding