Search Love London jedna je od najprestižnijih konferencija posvećena digitalnom marketingu. Ove godine ostvarila mi se želja da je posetim!
Konferencija je organizovana u event centru Brewery, londonskoj pivnici iz 1750. godine, koja predstavlja idealnu kombinaciju istorijskog šarma i modernog komfora za rad.
Bilo je mnogo tema na konferenciji SearchLove – od analitike i optimizacije, preko nekoliko predavanja u vezi sa sadržajem i plaćenom promocijom u internet marketingu, o tonu komunikacije na Tviteru, GDPR-u i zaštiti privatnosti podataka klijenata i njenom uticaju na digitalni marketing. Nakon prezentacija, učestvovala sam i na posebno zanimljivim radionicama, na kojima se razgovaralo sa ljudima iz industrije koji su odgovarali na direktna pitanja o problemima i sa kojima smo zajednički rešavali studije slučaja, tzv. case study. Naravno, bile su obrađene i sve druge važne teme u vezi sa digitalom.
Glavna lekcija koju smo naučili je forsiranje vizuelnog marketinga, jer suština je da budemo tamo gde naši kupci žele da budemo – ako nismo tamo gde oni traže, gubimo. Zaključak i smernica je “Pretvorite selfije u prodaju. Mislite na slike, a ne na ključne reči”.
Dvodnevna konferencija bila je prilika da upoznam kolege iz industrije i da uporedimo iskustva. Bilo je fantastično sresti se sa novim idejama i različitim načinima razmišljanja o marketingu.
Search love je pre svega bio divan i inspirativan događaj sa jakom porukom
Aktuelni marketing svet posvećen je isključivo sadržaju i načinu kako ispričati sjajnu priču!
A izvan konferencije, divni kraljevski London.
Branka Petronijević, Marketing menadžer hotela Crowne Plaza