Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Tašna i mašna,

Sastanci mogu biti produktivni

radni sto

Koliko puta vam se desilo da ste na sastanku, a da vam kroz misli prolazi spisak stvari koje treba da uradite u toku dana, pitate se zašto ste uopšte tu, il se sastanak toliko odužio da ne vidite kraj ili poentu?

Sastanci koji traju u nedogled su ne samo neproduktivni, već umaraju, gube fokus i troše vreme (i novac) svih.

Bez obzira da li radite u porodičnoj kompaniji ili korporaciji, struktuirani sastanci sa jasnom agendom će vam uštedeti vreme, a time što će 1) vreme biti ograničeno i 2) osobe, pozvane na sastanak, zaista potrebne osiguraćete dobar odziv i brzo rešavanje otvorenih tema.

Nekoliko saveta kako da osigurate produktivnije sastanke:

Napravite agendu i pošaljite je unapred – postojanje same agende ukoliko je ne podelite sa kolegama nema svrhu. Agenda u kojoj su prikazane pojedinačne teme, vreme za svaku i cilj sastanka, će pomoći svim učesnicima da se bolje pripreme, budu koncizni i bolje organizuju svoje vreme.

Pošaljite poziv za sastanak – uz sve tehnološke pogodnosti koje imamo, zašto ih ne biste koristili tako da vam olakšaju vreme zakazivanja sastanka, kao i da pratite ko je zaista potvrdio prisutvo.

Počnite i završite sastanak pozitivno – koja god da je tema i šta god da je cilj, ukoliko početak i kraj sastanka bude pozitivan, energija tima će biti jača i posao će se završiti kvalitetnije i efikasnije.

Pišite zaključke sa sastanka – Takozvani minutes of the meetings vam pomaže na nekoliko načina: omogućuje praćenje agende, podstiče prisutne da komentarišu samo relevantne stvari i jasno prikazuje dogovorene naredne korake i rokove. Osim toga, svi imaju uvid u argumente i zaključke sa sastanka, što je posebno korisno ukoliko neko od članova nije mogao da prisustvuje sastanku.

Nova tema – novi sastanak – Ukoliko tokom sastanka shvatite da ste započeli novu temu koja jeste važna ali ne za sastanak na kom ste, zapišite je i dogovorite termin novog sastanka, u ne nužno istom sastavu.

Trikovi za bolji fokus tokom trajanja sastanka:

Organizujte sastanke stojeći /stand up meetings/ – istraživanja kažu da pozicija sedenja tokom sastanka povećava našu internu želju da pokažemo funkciju ili autoritet. Stojeći sastanci nas izbacuju iz zone komfora, podižu energiju i fokusiraju se na brzo završavanje sastanka.

Ograničite vreme – sa razlogom TedEx talk traje 18 minuta. Iskoristite maksimum fokusa uz samo najbitnije argumente o temi sastanka. Kažu da onaj ko zna tematiku može da objasni kompleksne stvari u par minuta, a onaj ko ne zna će potrošiti sate na elementarna objašnjenja.

Bez laptopa – neka fokus svih bude isključivo na razgovoru

P.S. Na kraju, ne zaboravite da sastanke da iskoristite da motivišete, inspirišete i konstantno radite na jačanju timskog duha i pozitivnog stava!

Jer u doba kada se privatni životi preklapaju sa poslovnim i kada ne možemo, niti treba da govorimo o jasno definisanom radnom vremenu, neka stav i energija koju imate tokom trajanja sastanka reflektuju energiju koju želite da dobijete od svih članova tima. Sastanak napolju, uz doručak? Što da ne!

Ako vam se tekst dopao, prijavite se da vam novi postovi stižu u inbox i podelite ga da pročitaju i drugi 🙂

 

 

“Go the extra mile, it’s never crowded.”

Ivana Ivanović,
Marketing i PR menadžer junior

Prijavi se da ti novi tekstovi stizu u inbox

Koristimo MailChimp kao našu marketing platformu. Klikom na “Prijavi se”, prihvatate da se informacije prenesu na ovu platformu. Saznaj više o njihovoj politici privatnosti ovde.

Previous

Multitasking: dobar, loš, zao

May 3, 2018
Next

Priprema, pozor, startap… jer najveći rizik je ne raditi ništa

June 11, 2018

Leave a Reply Cancel reply

Related posts

sve generacije ML
Naše priče, Tašna i mašna,

8 godina Mladih lidera Delta Holdinga

devojka sa kompasom
Naše priče, Tašna i mašna,

Kompas je doveo antropologa u svet biznisa

IMG_0619
Naše priče, Tašna i mašna,

Uputstvo za upotrebu Web Summit-a

Rajan i Siprijen
Naše priče, Tašna i mašna,

Šta studenti sa Oksforda mogu da nauče u Srbiji?

https://blog.deltaholding.rs/pitajte-deltu/

Najčitaniji tekstovi

  • 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita 11.6k views | 1 comment
  • 8 godina Mladih lidera Delta Holdinga 7.8k views | 0 comments
  • Zgrabi tu praksu! 5.8k views | 10 comments
  • Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija 5.7k views | 11 comments
  • 13 sati i 38 minuta 5k views | 1 comment

Najnovije vesti

  • Banane nisu žute
  • Kome najviše (ne) odgovara rad na daljinu?
  • Upornost i strpljenje su srž uspeha – priča o parobrodu i kornjači
  • Lider se i rađa, i stvara
  • Paradoks izbora – kada je manje zapravo više?

Najnoviji komentari

  • Dragana on Budite prisutni, korisni, brzi!
  • Admin on Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija
  • Ivan on Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija
  • Dragana on 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita
  • Nikola on Mraz u voćnjaku

Arhiva

  • April 2021
  • December 2020
  • October 2020
  • September 2020
  • August 2020
  • July 2020
  • June 2020
  • April 2020
  • March 2020
  • February 2020
  • January 2020
  • December 2019
  • November 2019
  • October 2019
  • September 2019
  • August 2019
  • July 2019
  • June 2019
  • May 2019
  • April 2019
  • March 2019
  • February 2019
  • January 2019
  • December 2018
  • November 2018
  • October 2018
  • September 2018
  • August 2018
  • June 2018
  • May 2018
  • April 2018
  • February 2018
  • January 2018
  • June 2017

Kategorije

  • Delimo znanje
  • Naše priče
  • Od srca
  • Šta radimo kada ne radimo
  • Tašna i mašna
  • Uncategorized

Meta

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Politika Privatnosti | Politika o kolačićima | Podešavanje kolačića
Blog uređuje: Delta Holding, Sektor za korporativne komunikacije.
Web stranicu izradio i održava: Delta Holding, Sektor IT.
© 2018 Delta Holding. Sva prava zadržana.