Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Delimo znanje,

Kako do pobedničke strategije?

strategija

Strategija jedne kompanije služi njenom dugoročnom usmeravanju u željenom pravcu i naravno, ostvarenju  tačnije, ona sadrži ciljeve koje moramo ispuniti i inicijative koje moramo sprovesti kako bi se kompanija nalazila na poziciji koja će joj garantovati održiv razvoj i uspešno poslovanje.

Šta to može biti:

Određen način korporativne komunikacije, novi  proizvod, sklapanje novog partnerstva, novi način korišćenja kompanijskih resursa, novo izvozno tržište, nova ciljna grupa potrošača ili jednostavno digitalni alati današnjice. Ukratko, sve ono što će kompaniji obezbediti uspeh, ispunjenje ciljeva i doprineti postizanju nadprosečnih performansi.

Donošenje, implementacija, i praćenje ispunjenja strateških planova je jedan kontinuirani i iterativni proces, koji je krucijalan za jak razvoj kompanije. Samo jasno definisana i konkretna strategija, sa precizno usvojenim inicijativama, doprinosi unapređenju poslovanja.

Glavno strateško opredeljenje

Od samog osnivanja Delte, njeno glavno strateško opredeljenje i poslovne aktivnosti, koje su joj između ostalog i donele lidersku poziciju, bile su vezane za donošenje novih trendova, novih proizvoda i osnivanje novih kompanija u okviru još nerazvijenih ili ,do tog momenta, nepostojećih biznis grana u Srbiji i regionu.

Drugim rečima, Delta je svojim aktivnostima stvarala navike tj. podsticala razvoj potreba kod stanovništva u regionu na način koji se već decenijama praktikuje u Evropi. Sa tim u vezi, Delta banka je BILA prva privatna banka u Srbiji, Maxi Shop, prvi retail koncept u regionu, a Delta City prvi šoping mol u Beogradu i Podgorici. Stvaranje inovativnih biznisa, razvijanje istih do liderskih pozicija i na kraju, njihova prodaja svetskim lancima, suština je tridesetogodišnjeg poslovanja.

Prepoznavanje i procena kretanja tržišta i konkurencije, kao i ostalih eksterni faktora omogućava pravovremeno pozicioniranje i osnova je donošenja svakog strateškog plana. Ulazak u određen tržišni segment kao „first mover“ kompanije  vam omogućava lidersku poziciju, u momentu kada ostale kompanije kreću za vama.

Sumirano, strategiju možemo definisati kao smernice kojim se vodimo prilikom donošenja odluka, zarad ispunjenja operativnih i dugoročnih ciljeva, u procesu pozicioniranja kompanije na željenom mestu, uz istovremeno praćenje i predviđanje budućih trendova. Takođe, od suštinskog je značaja, konstantno praćenje zadovoljstva i razvoja zaposlenih, ulaganje u njihove edukacije i ideje kao i buduća kretanja, kako konkurencije tako i društvene zajednice.

 

 

 

Mia Popović,
Rukovodilac strateškog planiranja kompanije Delta Holding

Prijavi se da ti novi tekstovi stizu u inbox

Koristimo MailChimp kao našu marketing platformu. Klikom na “Prijavi se”, prihvatate da se informacije prenesu na ovu platformu. Saznaj više o njihovoj politici privatnosti ovde.

Previous

Da li i danas postoje zadužbinari?

April 19, 2018
Next

Deset načina da „pobedite“ plastiku

April 23, 2018

Leave a Reply Cancel reply

Related posts

bananas
Delimo znanje,

Banane nisu žute

computer-5711954_1280
Delimo znanje,

Kome najviše (ne) odgovara rad na daljinu?

d
Delimo znanje,

Upornost i strpljenje su srž uspeha – priča o parobrodu i kornjači

0 (1)
Delimo znanje,

Lider se i rađa, i stvara

https://blog.deltaholding.rs/pitajte-deltu/

Najčitaniji tekstovi

  • 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita 12.6k views | 1 comment
  • 8 godina Mladih lidera Delta Holdinga 7.9k views | 0 comments
  • Zgrabi tu praksu! 5.8k views | 10 comments
  • Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija 5.8k views | 11 comments
  • 13 sati i 38 minuta 5.1k views | 1 comment

Najnovije vesti

  • Banane nisu žute
  • Kome najviše (ne) odgovara rad na daljinu?
  • Upornost i strpljenje su srž uspeha – priča o parobrodu i kornjači
  • Lider se i rađa, i stvara
  • Paradoks izbora – kada je manje zapravo više?

Najnoviji komentari

  • Dragana on Budite prisutni, korisni, brzi!
  • Admin on Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija
  • Ivan on Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija
  • Dragana on 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita
  • Nikola on Mraz u voćnjaku

Arhiva

  • April 2021
  • December 2020
  • October 2020
  • September 2020
  • August 2020
  • July 2020
  • June 2020
  • April 2020
  • March 2020
  • February 2020
  • January 2020
  • December 2019
  • November 2019
  • October 2019
  • September 2019
  • August 2019
  • July 2019
  • June 2019
  • May 2019
  • April 2019
  • March 2019
  • February 2019
  • January 2019
  • December 2018
  • November 2018
  • October 2018
  • September 2018
  • August 2018
  • June 2018
  • May 2018
  • April 2018
  • February 2018
  • January 2018
  • June 2017

Kategorije

  • Delimo znanje
  • Naše priče
  • Od srca
  • Šta radimo kada ne radimo
  • Tašna i mašna
  • Uncategorized

Meta

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Politika Privatnosti | Politika o kolačićima | Podešavanje kolačića
Blog uređuje: Delta Holding, Sektor za korporativne komunikacije.
Web stranicu izradio i održava: Delta Holding, Sektor IT.
© 2018 Delta Holding. Sva prava zadržana.