Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Delimo znanje,

Svetske zvezde u srpskom voćnjaku

Untitled design (3)

… ili kako su voće i povrće postali brendovi.

Krenuli ste u nabavku namirnica u omiljeni supermarket.
Pored svih potrepština, nezaobilazan je deo sa svežim voćem i povrćem, zar ne?
Otkrijte nam, da li birate plodove po boji, veličini, iskustvu, osećaju ili birate brend sa kojim već imate pozitivno iskustvo ili vam ga je neko preporučio?

Brend, pa još voća i povrća? O čemu je reč?

Krenimo od supermarketa – Odeljak sa svežim namirnicama smatra se jednim od najvažnijih i to vrlo dobro znaju stručnjaci u maloprodaji. A i oni iz marketinga.
Zbog značaja koje ove namirnice imaju, a i zbog (trenda?) zdrave ishrane, značajno je poboljšan lanac snabdevanja, kvalitet i promocija upravo ovih proizvoda.
Najveći izazov brendiranja predstavlja činjenica da se oni tretiraju kao običan artikal, odnosno roba sa malo procenjenom vrednošću. Da ne kažemo… zdravo za gotovo.
Međutim, kada je reč o brendiranom voću i povrću, važno je imati u vidu da se ove namirnice odgajaju drugačije od tradicionalnih sorti, sadnice su skuplje, zahtevaju više pažnje i gaje se na specifičan način uz pomoć savremene tehnologije u poljoprivredi i manje se prskaju tako da su hranljivije i kvalitetnije od drugih.
Brendiranjem ovih proizvoda može da se promeni percepcija potrošača, omogući isticanje kvaliteta i poveća konzumacija, a time neminovno i prodaja. To bi značilo – svi zadovoljni.

Trend ili neophodnost?

Ovaj talas promocije svežeg voća i povrća stigao je čak i do planetarno popularnog takmičenja „Super Bowl“. Da li ste znali da su, tokom ovog takmičenja koje prate uvek i dobre reklame, upravo one za brzu hranu i automobile podelile ovu više milionsku platformu sa avokadom? Proizvođači avokada iz Meksika već godinama izdvajaju ogromne sume za reklamiranje svog proizvoda baš tokom ovog takmičenja.
Pogledajte reklamu Avocados from Mexico za prošlu godinu, emitovanu tokom trajanja Super Bowl-a.

Mnogi marketinški stručnjaci smatraju da je reklamiranje celih namirnica koje zaokupljaju pažnju potrošača ključno za promenu životnih navika. Kreiranjem zdravog i ukusnog brenda i reklamirati ga, veliki je korak napred, pogotovo u industriji gde su dominantne reklame za tzv. „junk food“.
Ovaj zaokret ka svežem voću i povrću oslanja se i na to da veliki broj roditelja mališana milenijalaca, primenjuje hranljive „dijete“ i uvode u ishranu svojih klinaca proizvode organskog porekla želeći da na taj način izgrade i podstaknu zdrave navike svog potomstva.

Uočava se trend u maloprodaji u kome se pored kase, osim uobičajenih proizvoda kao što su žvake i čokoladice, stavljaju i mini jabuke (kao npr. nova sorta klupske jabuke – Isaaq, koja je od skoro zasađena u voćnjaku Delta Agrara). Ovakve zdrave slatke alternative sve više osvajaju tržište.

U društvu koje je okrenuto brendovima potrebno je stvoriti emotivnu reakciju i odnos ka voću i povrću, sa ciljem da se poveća njihova potrošnja i prodaja. Brendovi se koriste za promenu načina na koji potrošači doživljavaju sveže proizvode. Potrošači su danas, više nego ikada, okrenuti svom zdravlju, pri kupovini razmišljaju o kvalitetu i čistoći proizvoda i sastojaka. U takvoj atmosferi, brendiranje je postalo imperativ.

Svetske zvezde

Jabuke su jedan od retkih proizvda koji imaju „ime i prezime“ – potrošači su spremni da plate više za pojedine sorte koje nude bolji ukus, boju i aromu. U voćnjaku u Čelarevu uzgajaju se poznate svetske sorte: Gala, Breburn marriri red, Zlatni delišes rajnders, Crveni delišes, Greni Smit.
Pored njih, uzgajaju se i klupske sorte, superzvezde među jabukama.

Da bi proizvođač mogao da uvrsti klupske jabuke u svoj katalog, mora da postane član kluba proizvođača i to samo ako pokaže izvanredne performanse i posvećenost, bezbednost proizvoda i kvalitet u svom radu.
Ako uzememo u obzir i to da je osnovna karakteristika voća sa našeg podneblja, koju čini umerena klima i kvalitetno zemljište, i visok procenat šećera što mu daje izuzetnu slatkoću i izvrstan ukus, koji je dopadljiv svima, da li je to

Dovoljno argumenata da takvo voće i povrće bude sastavni deo naše potrošačke korpe?

A sada malo o klupskim zvezdama koje žive kod nas:

Pink lady® – Mnogo više od jabuke – boja pink, hrskava i sočna. Korisna je u svakodnevnoj ishrani i kao gurmanska jabuka za pripremu različitih obroka.

Modi® – Savršeno izbalansirana jabuka – intenzivno crvena, uravnoteženog ukusa između slatkog i kiselog. Karakteriše je dug rok upotrebe, na sobnoj temperaturi, ostaje sočna nekoliko nedelja.

Kiku® – Super ukusna jabuka – Crvena sa žutim prugama, izuzetno slatka.

Evelina® – Ukus iznenađenja – Crveno žuta, čvrsta i tolerantna jabuka koja čuva svežinu ubrane jabuke.

Isaaq® – Snack apple – Sveža i otporna, neosetljiva pa se dugo čuva. Atrkativna zbog svog kalibra koji je pogodan za džep.

Red Moon® – Jabuka sa crvenim mesom – odlična je za obradu pošto ne oksidira, tj. zadržava svoju boju u svim oblicima (sokovi, cideri, sveže rezana…)

Red Moon i Isaaq tek treba da se pojave u našim prodavnicama, a do tada izaberite za vas i vaše najmilije neke od navedenih klupskih jabuka i uživajte uvek u jedinstvenom i prepoznatljivom ukusu, kvalitetu i aromi.

Tanja Vasojević, Saradnik za internu i eksternu komunikaciju

Prijavi se da ti novi tekstovi stizu u inbox

Koristimo MailChimp kao našu marketing platformu. Klikom na “Prijavi se”, prihvatate da se informacije prenesu na ovu platformu. Saznaj više o njihovoj politici privatnosti ovde.

Previous

WELCOME u eksponencijalno doba

January 4, 2019
Next

Garra Charrúa – priča o pobedničkom mentalitetu

January 25, 2019

Leave a Reply Cancel reply

Related posts

bananas
Delimo znanje,

Banane nisu žute

computer-5711954_1280
Delimo znanje,

Kome najviše (ne) odgovara rad na daljinu?

d
Delimo znanje,

Upornost i strpljenje su srž uspeha – priča o parobrodu i kornjači

0 (1)
Delimo znanje,

Lider se i rađa, i stvara

https://blog.deltaholding.rs/pitajte-deltu/

Najčitaniji tekstovi

  • 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita 12.6k views | 1 comment
  • 8 godina Mladih lidera Delta Holdinga 7.9k views | 0 comments
  • Zgrabi tu praksu! 5.8k views | 10 comments
  • Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija 5.8k views | 11 comments
  • 13 sati i 38 minuta 5.1k views | 1 comment

Najnovije vesti

  • Banane nisu žute
  • Kome najviše (ne) odgovara rad na daljinu?
  • Upornost i strpljenje su srž uspeha – priča o parobrodu i kornjači
  • Lider se i rađa, i stvara
  • Paradoks izbora – kada je manje zapravo više?

Najnoviji komentari

  • Dragana on Budite prisutni, korisni, brzi!
  • Admin on Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija
  • Ivan on Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija
  • Dragana on 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita
  • Nikola on Mraz u voćnjaku

Arhiva

  • April 2021
  • December 2020
  • October 2020
  • September 2020
  • August 2020
  • July 2020
  • June 2020
  • April 2020
  • March 2020
  • February 2020
  • January 2020
  • December 2019
  • November 2019
  • October 2019
  • September 2019
  • August 2019
  • July 2019
  • June 2019
  • May 2019
  • April 2019
  • March 2019
  • February 2019
  • January 2019
  • December 2018
  • November 2018
  • October 2018
  • September 2018
  • August 2018
  • June 2018
  • May 2018
  • April 2018
  • February 2018
  • January 2018
  • June 2017

Kategorije

  • Delimo znanje
  • Naše priče
  • Od srca
  • Šta radimo kada ne radimo
  • Tašna i mašna
  • Uncategorized

Meta

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Politika Privatnosti | Politika o kolačićima | Podešavanje kolačića
Blog uređuje: Delta Holding, Sektor za korporativne komunikacije.
Web stranicu izradio i održava: Delta Holding, Sektor IT.
© 2018 Delta Holding. Sva prava zadržana.