Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Posao i druge priče
  • Delimo znanje
  • Naše priče
    • Šta radimo kada ne radimo
    • Tašna i mašna
  • Od srca
  • Zašto da nam ostavite email
  • Kontakt
Delimo znanje,

Utisci sa najveće tehnološke konferencije u Evropi (Web Summit 2018)

20181105_192716_50

Najveća tehnološka konferencija u Evropi, Web Summit u Lisabonu, održana je početkom novembra. Ovaj događaj okupio je više od 70.000 ljudi iz 159 zemalja, 1800 startapa, 1200 govornika na 24 bine. Neki od govornika bili su Sir Tim Berners Lee (World Wide Web), Jack Dorsey, CEO Twitter-a, Ev Williams, CEO Medium-a, António Guterres, generalni sekretar Ujedinjenih nacija i mnogi drugi.

U ovom tekstu delimo sa vama iskustvo i utiske naših koleginica, Ane Brzaković i Monike Pejčić, koje su prisustvovale ovoj konferenciji.

Za Web Summit kažu da je najbolja tehnološka konferencija na planeti. Šta je na vas ostavilo najjači utisak?

Ana: Konferencija je fantastično organizovana. S obzirom na broj ljudi i veličinu prostora gde se ovaj događaj održava, prvo sam impresionirana odličnom organizacijom. Od registracije gde je red bio vrlo kratak i efikasan, preko obeležavanja paviljona, info pulta, mnogobrojnih volontera koji su uvek u blizini da pomognu i odgovore na pitanja. Sadržaj je vrlo raznovrstan i svako može naći svoju oblast interesovanja. Prilika za networking je mnogo, ljudi su vrlo pristupačni, druželjubivi i znatiželjni da saznaju o vama i podele sa vama svoju priču. Lisabon je, po mom mišljenju, jedan od najlepših gradova u Evropi i uvek mu se rado vratim, a najbolje je kada se pomešaju lepo (grad) i korisno (Web Summit).

Šta biste posebno izdvojili?

Ana: Jedan od govornika koji je otvorio konferenciju bio je Tim Berners Lee, čovek koji je osmislio internet. Trenutno se nalazimo u trenutku kada 50% svetske populacije ima pristup internetu. Predstavio je novu kampanju #ForTheWeb koja za cilj ima dve glavne stvari:

  1. Da omogući da drugih 50% populacije dobije internet
  2. Da obezbedi da internet bude bolji i sigurniji za sve i da se koristi u dobre svrhe

Mi smo potpisali podršku ovom projektu, a to možete da uradite i vi na ovom linku. https://fortheweb.webfoundation.org/

Jedan od primera vrlo kreativne kampanje koja mi se jako dopala je reklama Burger Kinga povodom izbora u Brazilu. Iako je glasanje u toj zemlji obavezno, mnogi glasači su nezainteresovani i najavili su da će glasati „belim papirima“. Burger King je napravio kampanju gde je ljudima koji su se izjasnili da neće glasati poklonili burger bez mesa unutra, samo sa, na primer, senfom i lukom. Kada bi otvorili burger, na omotu je pisalo: „Neko drugi je izabrao kako će izgledati tvoj burger. Kako ti se sviđa?“ Naravno, proizvod je bio vrlo neukusan ali je kampanja ostavila odličan utisak. Možete pogledati reklamu ovde – https://adage.com/creativity/work/burger-king-blank-whopper/950866

Google je imao svoj štand u jednom od paviljona ali je tu organizovao i svoju mini konferenciju bukvalno sa predavanjima na različite teme – kako biti efikasniji uz njihove alate, zdrav život, GDPR, čak su organizovali i čas joge. Promovisali su i svoju novu aplikaciju – google lens, koju instalirate i koristite uz pomoć kamere i gde sve što fotografišete, gugl vam može na internetu naći više informacija o tome. Ako, na primer, fotografišete neki komad odeće ili nameštaja odmah će vam pronaći slične proizvode i koliko koštaju. Instalirajte, pa isprobajte – https://lens.google.com/

Jedan govor koji bi trebalo pogledati: Marcelo Pascoa – globalni direktor brend marketinga Burger Kinga. Čovek koji je radio na zaista hrabrim i odličnim marketing kampanja za Coca Colu i sada za Burger King.

Monika: Izdvojila bih predavanje predstavnika kompanije Tommy Hilfiger o značaju njihove misije i vizije, sa akcentom na brzinu i digitalizaciju, koje im i omogućavaju takav uspeh. Takođe, David Nihill i njegovo predavanje o javnom nastupu, koji je odlične preporuke da postanete izvrstan govornik dao i u knjizi “Funny Talks”.

Da li je Web Summit ispunio vaša očekivanja? Na koji način ste birali predavanja, uzevši u obzir veličinu ove konferencije i mogućnosti koje ona nudi?

Monika: Moja očekivanja od jedne od najvećih svetskih konferencija o inovacijama bila su velika. Po završetku, ona su ne samo ispunjena, već i u velikoj meri prevaziđena. Osim što sam imala utisak da sam bila na minimum četiri veoma korisne konferencije, ostala sam zadivljena savršenom organizacijom, čiji je značaj još veći zbog ogromnog broja posetilaca.

Među brojnim ponuđenim predavanjima u vezi sa HR, IT, marketingom, ličnim brendingom, startapima, najnovijim tehnološkim dostugnućima, modnom industrijom i slično, izabrala sam ona koja odgovaraju mojoj trenutnoj poslovnoj poziciji. Već nakon prvih par sati shvatila sam da, baš naprotiv, treba da posećujem predavanja izvan oblasti svog trenutnog poslovnog angažovanja. I tako sam prisustvovala svetskoj premijeri socijalnog robota, predavanju o gradovima budućnosti sa izvanrednim primerom Torina, automobilima budućnosti sa akcentom na BMW connected drive, upotrebi najpopularnije kompjuterske igrice Mine Craft u svrhe obrazovanja i pomoći osobama sa invaliditetom, predavanju o Google mapama i kreativnoj empatiji koja rađa inovacije, ali i predavanju o istoriji Swarovski kompanije i njihovom biznis modelu.

Ana Brzaković, Menadžer za eksterne komunikacije

Monika Pejčić, Direktor, Ljudski resursi

Prijavi se da ti novi tekstovi stizu u inbox

Koristimo MailChimp kao našu marketing platformu. Klikom na “Prijavi se”, prihvatate da se informacije prenesu na ovu platformu. Saznaj više o njihovoj politici privatnosti ovde.

Previous

Strategija i planiranje ključ su uspešnog biznisa

November 16, 2018
Next

Koliko je interna komunikacija u isto vreme i eksterna?

November 30, 2018

Leave a Reply Cancel reply

Related posts

bananas
Delimo znanje,

Banane nisu žute

computer-5711954_1280
Delimo znanje,

Kome najviše (ne) odgovara rad na daljinu?

d
Delimo znanje,

Upornost i strpljenje su srž uspeha – priča o parobrodu i kornjači

0 (1)
Delimo znanje,

Lider se i rađa, i stvara

https://blog.deltaholding.rs/pitajte-deltu/

Najčitaniji tekstovi

  • 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita 12.6k views | 1 comment
  • 8 godina Mladih lidera Delta Holdinga 7.9k views | 0 comments
  • Zgrabi tu praksu! 5.8k views | 10 comments
  • Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija 5.8k views | 11 comments
  • 13 sati i 38 minuta 5.1k views | 1 comment

Najnovije vesti

  • Banane nisu žute
  • Kome najviše (ne) odgovara rad na daljinu?
  • Upornost i strpljenje su srž uspeha – priča o parobrodu i kornjači
  • Lider se i rađa, i stvara
  • Paradoks izbora – kada je manje zapravo više?

Najnoviji komentari

  • Dragana on Budite prisutni, korisni, brzi!
  • Admin on Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija
  • Ivan on Za uspeh je potrebna (i) emocionalna inteligencija
  • Dragana on 5 biznis knjiga koje svako treba da pročita
  • Nikola on Mraz u voćnjaku

Arhiva

  • April 2021
  • December 2020
  • October 2020
  • September 2020
  • August 2020
  • July 2020
  • June 2020
  • April 2020
  • March 2020
  • February 2020
  • January 2020
  • December 2019
  • November 2019
  • October 2019
  • September 2019
  • August 2019
  • July 2019
  • June 2019
  • May 2019
  • April 2019
  • March 2019
  • February 2019
  • January 2019
  • December 2018
  • November 2018
  • October 2018
  • September 2018
  • August 2018
  • June 2018
  • May 2018
  • April 2018
  • February 2018
  • January 2018
  • June 2017

Kategorije

  • Delimo znanje
  • Naše priče
  • Od srca
  • Šta radimo kada ne radimo
  • Tašna i mašna
  • Uncategorized

Meta

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Politika Privatnosti | Politika o kolačićima | Podešavanje kolačića
Blog uređuje: Delta Holding, Sektor za korporativne komunikacije.
Web stranicu izradio i održava: Delta Holding, Sektor IT.
© 2018 Delta Holding. Sva prava zadržana.